lördag 10 juli 2010

Vår kväll tillsammans!


Det blev inte något bad! Vi bestämde oss för att bada imorgon istället! Så jag gjorde istället god mat! Kött, kroketter och bearnaisås! MUMS! Sen tyckte Charlie vi skulle ha lördagsgodis så blev en lite tur till Pistaschia för lite gottis! När vi kommit hem igen var jag inte så sugen på godiset längre! Vet inte om jag börjar bli trött på det! Vilket är super bra iaf! Det jag gillar mest nu är mintkrokant och sourcream and onion rings! Det är gott! Men godis tilltalar inte mig så mycket längre!! Nä nu har jag sett skräck filmer och inte alls redo för sängen egentligen men gud vad jag är trött ändå!!

Ser fram emot imorgon iaf! Då ska jag träffa tjejerna :D Ska bli kul!!
Nä ni får ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar