måndag 26 juli 2010

Mitt Tupperware Party

Ja, då har jag haft mitt första party! Den var mycket lätt då jag kände alla!! Gick inte till riktigt så som jag hade tänkt men det gick ju bra ändå! Som sagt släkt och vänner går allt bra med hehe!! Nu hoppas jag bara på att fler vill att jag ska komma och ha demo! Men inte så lätt tycker jag! Förstår inte hur det kan vara så lätt för alla andra i min Tupperware grupp! Men men kämpa på heter det väl!

Så här hade vi det iaf! Här ser ni älskade Anna med lilleman! Ute på äventyr!
Pappa står och håller koll på grillen, så att allt blir godaste gott!!
Så trevligt var det verkligen! Det är ju oftast vanligt att man har någon fika eller liknande! Här valde dem ju att ha grillat och sen paj till efterrätt! Mycket mycket gott!!

Här sitter de flesta klistrade med en Tupperware katalog! Alla ville ju köpa något!!

Fick sålt för några tusen iaf så jag är nöjd!! Hoppas du som läser är intresserad och vill köpa något! Ni har väl sett min Tupperware sida?? Annars kolla in den! Finns en länk här till höger!! Ni ser ju hur trevligt ni skulle kunna ha det!

Ha de bra så länge vänner så hörs vi! Ciao Bella

Ps: dyrare är bättre - bättre är livsgaranti - livsgaranti är Tupperware! GO FOR IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar