fredag 2 juli 2010

Want to go...

far far away!! Just nu känns det som att jag behöver resa bort ett tag! Iaf några dagar! Med någon trevlig kompis kanske! Behöver ta en paus och sen starta om igen!!

Vissa dagar känns så jobbiga när man speciellt har Lucas efter sig hela tiden! Man får aldrig någon paus! Även om man vilat så är man trött! Även om man gör något roligt så är det inte lika roligt som förr!! Det är något som bara känns..trist!!

Nä, att få åka någonstans, andas ut och sedan ta nya tag hade varit min rätta medicin!! Men det kommer inte hända på länge känns det som!! Tyvärr!! Jag vet inte om ni är som mig men ibland känns det som att man kan börja gråta när som helst utan att veta egentligen varför man börjar gråta!! Jag har mått lite så idag!! Men jag vet inte varför!!

I övrigt idag så har jag och Lucas busat rundor hela dagen! Jag har även märkt att det verkar som att Lucas sover bäst när jag sover med honom! För vi lyckades nog sova i nästan tre timmar ihop idag!! Skumt! Plus att jag hade satt igång lullaby musik på spotify som man kunde vakna till, höra den och somna om! Mys!!

Nu ligger Lucas i sin hage och leker och jag letar efter en tv kanal som vi inte programerat in!! Hoppas jag hittar den!!

Nä, snart är det dags att få något i magen igen! Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur du menar. Man behöver lite tid för sig själv. Men jag tror också att imed Lucas inte planerat och man har fått ställa om sig helt så saknar man sitt "gamla" liv. Jag vet att du älskar Lucas över allt annat och att du inte ångrar honom, men det har ju kompliterat saker och ting så det är kanske därför du känner dig lite nere. Sen att man inte har så mycket pengar att leva runt med. Göra vad man vill, det gör också jättemycket! Men nu verkar det ju som du har massor att göra när du är ledig det är bra :D

    SvaraRadera