måndag 26 juli 2010

Tupperware kväll

Idag är det dags för mitt första Tupperware party!! Ska bli spännande!! Är självklart nervös inför detta och tycker det är smått läskigt att stå inför folk och prata! Men samtidigt så känner jag att jag kan argumentera ganska bra för dessa produkter så jag hoppas allt kommer gå bra!! Har som sagt redan fått sålt en hel del så hoppas på att det blir dubbelt så mycket ikväll!


Pappa ska ju vara en riktig "Tupperware tycka om:are" så hoppas han hittar en massa han tycker dem behöver. Typ nya matlådor i snygg design eller att mamma som gillar knivar vill ha en sådan!! Mamma tycker att det är plast som plast men jag börjar få över henne på min sida lite! Speciellt nu eftersom dem bara inte har saker i plast utan även grytor och knivar m.m.!! Super bra tycker jag!!

I vilket fall, önska mig lycka till ikväll så får vi se vad som händer!! Ha de bra Ciao Bella
Ps: Återkommer så klart men bilder så ni kan se hur mysigt man kan ha det!! :D

2 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till gumman!! Det kommer gå superbra=) Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack gumman!! Det gick faktiskt ganska bra! Ska skriva ett inlägg nu hehe! Kram

    SvaraRadera