söndag 18 juli 2010

Landskrona karnevalen och My's födelsedag!!



I fredags var vi på Landskrona karnevalen tillsammans med Marcus och Matilda så klart :D Det var super mysigt! Jag och Matilda åkte karuseller och grabbarna satt på Speakers Corner och snacka skit! Vi gick även runt och kolla alla stånd så klart!! Mycket mys pys! Sen åkte vi hem till mina föräldrar och sov över där då de skulle passa Lucas på lördagen till söndagen!
Så igår fyllde My 24 år! Då var det dags att att fira denna unga dam! Så jag och Magdalena hade planerat en kväll! Jag hade gjort mest av planeringen dock men Magda godkände hehe!

Det blev många drick spel, karaoke och tårta!! Jätte mysigt hade vi hela kvällen och jag med My avslutade kvällen med att dra till Etagé en stund för att sen åka hem och sova!! På morgonen gjorde Magdalena scones till oss med en färdig mix vi köpt med oss! Så det skulle gå super snabbt!! Gott var det också! Lite efter elva så tog jag tåget hem. Men först hämta jag upp Lucas på Kävlinge station!
Väl hemma fick Lucas lite mat i magen och sen sov han och jag i 3½timme! SÅ SKÖNT! Det behövde verkligen vi! När vi vaknade och gick upp så hade Charlie gjort mat till oss så då var det bara att sätta sig och äta! Kändes lyxigt! NU ska vi iaf titta på filmen på 6an med Adam Sandler och mysa! Så nu har jag inte tid att skriva mer! Men ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar