fredag 23 juli 2010

oj, vad har hänt??

Kort om de missade dagarna!

Onsdag - I onsdags så började Charlies ledighet! Så vi tog det lugnt under dagen! Hade Linus på besök och tog en glas på Pistachia! Gott värre och behövdes verkligen i denna värmen! På eftermiddagen tog jag och Lucas en tupplur och vaknade sedan när Charlie kom in då Lucas hade vaknat! Då tyckte han vi skulle ta oss till Ängelholm då huset stod tomt så vi var själv där isf! Vi bestämde oss för att det var en bra ide men innan dess skulle vi inom Phuun thai - thai restaurang där de har de godaste friterade kycklingarna någonsin! De har liksom inte ett sånt tjockt lager so de har på alla kina restauranger utan det är krispigt! Prova gärna det är en gudomlig upplevelse! När vi kom till Ängelholm så var det mest lite tv tittande och sen sov dags!

Torsdag - I torsdags så vaknade vi vid halv tio tro de eller ej! Denna dagen tillägnade vi med att vara ute på terrassen, mysa och Lucas bada massor i sin pool han har här hos farmor och farfar!! Mysigt och varmt var det, men inte lika varmt som hemma hos oss iaf! Vi är i desperat behov av en fläkt eller 4a!! Någon som har en takfläkt kanske som inte vill ha den längre? Vi är villiga att ta över isf! På kvällen så skulle jag träna Zumba i 1½h! När vi började Zumban trodde jag att jag skulle dö! Men efter ett tag märkte man att man hade mer kraft i kroppen än man trodde!! Så jag höll ut hela tiden! Men fy vad jag svettades! Det mysiga var att det började regna lite när vi stod där! Så fick lite svalkande på oss!! Efter det gick jag hem hit igen och då var Barbro och Jim hemma igen (de hade varit borta några dagar)! Charlie hade gjort chili con carne så det var bara att hugga i när man kom hem! Fick efter svettas lite först bara då man var så varm! Gick ju hem från träningen också så hade ju lite tempo uppe än! Sen tog det inte långt tid innan det var dags att sova igen! Men först duscha jag så klart!!

Fredag - Natten till idag var inte rolig! Lucas vaknade jätte tidigt och skulle inte alls sova vilket hans mega trötta föräldrar INTE gilla! Vid 2 ungefär vaknade han och jag höll på i minst en timme med att försöka få honom att lägga sig igen! Men ack nej! De skulle han verkligen inte! Sen tog Charlie över ett tag men han lyckades inte bättre! Då kom Barbro in som väl hade vaknat av allt skrik! Så hon tog med sig Lucas upp och vi fick sova JIPPI!!!!!!!!!! Så när vaknade vi sen ..jo vid elva! Jag hade dock vaknat ett par gånger men skönt att få sova längre! Nu sitter vi iaf och myser här hemma och Charlies farmor är på besök! Lilleman sover äntligen och har inte planerat att vakna än verkar det som! Vi ska dra hem lite senare men inget bestämt än! Nä, nu ska jag återgå här! Hoppas det inte blev för mycket text! Bilder uppdaterar jag lite med i senare inlägg!! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar