torsdag 8 juli 2010

Tjejkväll och mys dag!

Igår och idag har varit två underbart bra dagar!! Igår så hade jag bakdag men jag hade även My och Magdalena på besök! De var här för att underhålla mig och hålla mig sällskap då Charlie ju jobbar natt! Så jag kände att jag behövde någon som kom och sov över!! Så dessa söta töser kom hit och höll mig sällskap! Sov mycket bra inatt tack vara dem!!
My kom tidigare och hann äta med oss och lite senare kom Magda! Vi snackade massor med skit och avsluta kvällen med sex and the city! Efter det däckade mina töser och jag gick och gjorde mig i ordning för sängen! Sen väckte jag dem och sa gå och lägg er (då de låg typ halvt på varandra hehe)!

På morgonen sen så skulle ju My till jobbet och fick ge sig iväg tidigt! Dock lyckades hon inte komma in i vårt sovrum där hon lyckats ställa sin väska så hon fick tyvärr lämna den! Förstår inte hur hon inte kom in men så var fallet!! Så på lördag skulle hon komma och hämta den!!
När jag gick upp imorse var klockan tro det eller ej halv tio! Lucas sov ännu och jag fick bära ut honom ur sovrummet sovandes då han inte skulle störa Charlie när han väl vaknade!! Glad som en lärka var han ändå! Vi åt iaf frukost ihop och snacka massa skit!!

Sen begav vi oss ut till Väla för att kolla upp lite och tog en glass i det super varma vädret! Sen så begav sig Magda hem med buss till Ängelholm och jag och Lucas tog 22an hem till oss!


Vi stannade och kolla in en stor fontän på vägen hem så när vi kom hem var kl 15 och då väckte vi Charlie! Sen så åt Lucas lite och han och jag gick och la oss!! Nu har Charlie åkt till jobbet efter att han gjorde hamburgare till oss båda! Så nu är han duktig och tjänar massa pengar och jag ska ta och lägga Lucas om en liten stund!! Men otroligt trevlig dag har jag haft! Hoppas på många fler :D

Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar