fredag 16 juli 2010

Veckans härliga Torsdag och Fredag




Hej oj ja igår var jag så trött att jag orkade inte in och skriva om dagen så jag bara gick och la mig!! Men igår var en mysig mamma och son dag som vanligt! Charlie jobbade dag så han försvann efter frukost och kom hem efter vi lagt oss!! Vi gjorde inget speciellt ovanligt jag och Lucas utan han badade som vanligt, vilket jag även filmade en snutt och fick en rolig video som jag ska bjuda på! Sen gjorde jag scones och sen mös vi å lekte hela dagen! På kvällen kom söta Becca på besök och vi såg "What women wants"! Bra film enligt mig! Mel Gibson i sina bra dagar!! När hon gick vid tio iaf så gick vi och la oss jag och Lucas och det var behövligt! Dock vaknade lillen igen vid kanske elva tolv, återigen vid 3 tiden då han och pappa gick upp en halvtimme och svalka sig på balkongen! Sen vakna han igen vid åtta!! Han är inte den lättaste nu! Men det är så varmt om nätterna så inte så konstigt att det tar på en!! Blir att köpa en fläkt!! ÖB nästa kanske!!

Sen idag så har vi haft en lugn morgon tills familjen Brithén kom på besök med farmor, farfar och faster Hannie! Det var jätte mysigt!! Charlie hade nyss gjort franskbröd och familjen hade köpt med pålägg och sånt gott!! Så det blev en brunch här hemma med mycket snack och ingen hockey!!! Planerna för senare idag verkar vara att åka ner till Landskrona för att gå på landskrona karnevalen men vi får se hur det blir! Matilda ville gärna att vi kom på besök!! Just nu är vi mest trötta och vill sova haha!! Dock har Charlie nog somnat inne hos lilleman nu för han somnade för en stund sen men vaknade nyss och nu är det väldigt tyst från sovrummet! Mysigt!!

Nä vi hörs sen! Så ni får ha de bra i sommar värmen! Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. Så olika det kan vara. hade tyckt det var himmelriket om Zelda hade sovit så bra.

    SvaraRadera
  2. Sover hon inte bra alls då?? Hoppas det blir bättre sen då! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Bella!
    Vi är två arbetsterapeut studenter som går vår sista termin på vårdhögskolan i Lund. Just nu läser vi en Hälsokurs och vår grupp har valt att fokusera oss på unga mammors hälsa. Så vår fråga till dig är om du skulle vilja delta i vår studie genom en kort intervju. De enda som tar del utav studien är våran lärare och våra klasskamrater och du förblir anonym. Om du är intresserad av att ta del utav vår studie hör av dig snarast! Mail:pernillar@hotmail.com
    MVH Pernilla och Lisa

    SvaraRadera