söndag 9 oktober 2011

Tjejkväll och övrigt!

Igår tills imorse hade vi vår 5e tjejkväll och som ni kanske läst tidigare så hade vi jätte kul!! Men nu tänkte jag iaf dela med mig utav några härliga bilder från gårdagen!!











Jätte kul hade vi, även när vi gick ut. Vi hamnade på "The Tivoli" och där var fullt med folk och bra musik! Jätte kul. Dock är jag inte van vid att gå ut så jag fick ont i fötterna och blev trött redan vid 2 haha!! Men så är det när man har barn. Är man van vid att gå upp kl 7 så lägger man sig igen runt 22 tiden (jag iaf)!!! Så är man då uppe till 2 tycker jag att jag är riktigt duktig.

För övrigt så är det praktik igen imorgon och jag vill INTE ALLS gå dit. Jag är inte sugen på något vis och ser inte alls fram emot det överhuvud taget! Vilket känns jobbigt då jag måste visa vad jag går för när jag är där! Kände så här hela förra veckan också att jag fick visa falsk glädje typ. Känns inte alls bra och inte kul heller!! Gnistan för detta har totalt försvunnit!

Nä, nu ska jag ta och njuta lite till av denna söndag innan jag måste lägga mig! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar