måndag 24 oktober 2011

Praktik och besök!

Idag så har det varit som vilken annan dag känns det som. Jag fick lämna Lucas på dagis runt sju då Charlie är på utbildning denna veckan. Efter det tog jag bussen till praktiken och slutade vid 13:30. Efter det hämta jag Lucas på dagis och vi stack hem och mös. Efter en stund kom Matilda ner och snacka massa skit och umgicks och det var super trevligt. Sen blev vi lite så där bekväma att vi liksom hitta på saker på egna håll nästan haha. Så en stund efter det gick hon hem och jag satte mig med min planeringsmatris inför ett skapande aktivitet imorgon. Jag har även fått ändra mina vfu mål lite och precis blivit klar med det också.

Lucas har redan sovit en massa timmar typ från 18-19.30 ca och nu ikväll har han varit jätte trött och gnällig sen han kom upp. Vi lyxa till det idag och åt pannkakor till middag. Charlie hade till och med glass till sina och det var extra lyxigt. Nu ligger grabbarna i soffan och vi ska snart lägga oss.

Imorgon kommer mina föräldrar hit med en svart billy bokhylla som vi köpt av en kille i Lund. Så det ska förändras en del här i vardagsrummet nu vilket ska bli riktigt nice :D Ska även köpa snygga glas dörrar till så det kommer bli finemang! Nä nu måste jag gå! Är så trött! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps bild på Lucas sen vårt besök på BK igår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar