tisdag 11 oktober 2011

Lucas å jag och lärarbesök!

Imorgon på praktiken ska min lärare från skolan komma på besök och jag hoppas så klart på att allt går som planerat!! Även att samtalet blir bra och smärtfritt!! Men man vet ju aldrig! Jag vill bara ha det avklarat iaf! För övrigt idag så har det varit en hyfsat bra dag, lite på grund av en av de manliga pedagogerna som roat mig lite :P Samt att jag känt att jag fått ta med ansvar idag så det var rätt kul. Men känner ändå inte att min gnista för detta jobb är som det varit förut!

Lucas och jag är själv hemma ikväll för att Charlie övergett oss för Marcus och Big! Han vill helt enkelt inte umgås med oss :P :P Nä, men han är och leker med sina vänner och vi kollar tv och chillar. Men nu ska jag göra te till oss också ska vi kolla på Disneys Trassel som vi har på dvd nu :D

Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar