tisdag 18 oktober 2011

Tränings mått!!!

Som några av er vet så försöker jag minska i vikt eller mått iaf på min kropp sen graviditeten och har tidigare skrivit upp vad jag haft för mått. Nu var det ett tag sedan jag skrev något om det så jag tänkte uppdatera er om hur det gått på senaste. Tyvärr har jag inte varit och tränat på länge, men ska försöka att skärpa mig. Dock kan jag inte göra det förrän efter praktiken då ingen ork finns till det just nu då jag har mycket att göra när jag kommer hem. Så helt enkelt finns inte tiden till det. Men här kommer mina nya mått iaf:
De senaste måtten:
Bröst: 88cm
Under bröst: 79cm
Midja: 77cm
Höft: 88cm
Lår: 55cm


Så här var mina mått förra gången:
Bröst: 89cm
Under bröst: 81cm
Midja: 78cm
Höft: 92cm
Lår: 63cm

Så jag har alltså minskat:
Så här kommer dem:
Bröst: 1cm
Under bröst: 2cm
Midja: 1cm
Höft: 4cm
Lår: 8cm

Inte så stor skillnad på vissa men höft och lår har jag blivit av med en del och det känns jätte kul. När jag kolla mina mått idag trodde jag inte jag skulle ha någon förändring alls så därför blev jag glad utav resultaten. Det roliga är att folk kommenterat att de tyckt jag gått ner! Även om det inte varit över magen riktigt så har det varit i närheten och neråt!!
Om ni själv håller på att gå ner i vikt så kolla era mått ca 1 gång i månaden eller så. Det är jätte kul att se om man gått ner något eller inte, Jag lovar, ni kan bli överraskade!!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar