fredag 28 oktober 2011

Det är över nu...

Äntligen är det över! Praktiken är över och det känns så underbart skönt! För er som följt mig så vet ni att jag tappat intresset för att jobba med små barn, alltså förskole barn. Som det är nu! Det stora intresset nu är att bli inredare. Så jag hade tänkt att läsa någon kurs som gör mig mer kvalificerad att jobba som inredare. Eller minst ha det som hobby. Jag försöker även lära känna en massa stilar som finns, vilket kan vara ganska svårt, samt att jag håller på att försöka förfina lite här hemma! Genom att byta ut lite gammalt och sätta in lite nytt :D Samt en del inredningsdetaljer! Så jag hoppas slutresultatet blir bra. Men känns som att jag har långt kvar än.

Idag har jag iaf blivit klar med praktiken, hämtat Lucas och varit och handlade på Ica tillsammans med lillemanen. Vi passa på att handla fredagsmys vilket på hans val bla blev gifflar - med smak av saffran :D Mums! När vi sedan varit hemma i ca 2 timmar så kom Charlie hem. Han hade haft prov idag och blev klar snabbt (dessutom med alla rätt)! Han är bäst min man!! Nu ikväll har vi ätit thaimat från Phuun Thai och kollat tv. Dock har jag fastnat framför tv:n då jag kollar kurser! Men ska väl snart ta och lägga ner detta, eller ja, vi får se hehe!

Nä, nu ska jag ta tag i det! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella å trevlig fredag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar