söndag 23 oktober 2011

Min underbara helg!

Fredag: I fredags var jag hemma då jag mådde dåligt! Men dagen blev ändå ganska bra och jag sov över dagen och la mig tidigt men hade mysigt och kolla lite inredning.

Lördag: Igår så hade vi en mysig morgon, jag åt bullar till frukost och Charlie åt "The Simpson" bröd. Ja tro det eller ej, men det finns nu mera i affären!!! Lite senare på dagen kom Matilda hit då hon skulle sova över här då Marcus skulle ha lägenheten. Och vi hade jätte trevligt! Vi mös och snacka massa skit, käka på Max och kolla film och inredning! Massa planer för Matildas lägenhet har vi och det ska bli så otroligt kul att få inreda den.

Söndag: Söndagen börja tidigt och Matilda vakna rätt tidigt hon med då hon drömt att någon tvingat i henne kaffe och då hade minsann jag också vaknat!!!!! Efter denna mardröm blev det istället goda bullar å vanilj-te till det. Super gott och vi satt sedan å snacka ganska länge alla tre. När klockan var ca 10:20 så kom farmor på besök, hon är tillbaka i Sverige ett tag och ville såklart hälsa på oss då. Lek, mys å fika hann vi med innan ja och Lucas skulle dra å ta tåget till mina föräldrar för att sedan åka vidare till Skanör för att hälsa på min lilla kusin Hamilton som snart fyller 1år, Malin hans mamma och mormor. Fick även träffa Jerry en liten stund, men för övrigt så låg han bara där uppe och var sjuk. Feber och så, inte alls kul. Men iaf så blev vi bjudna på äppelpaj som var otroligt god, pojkarna lekte massor med varandra och vi andra fick snackat en del. Så super mysigt hade vi det och jag vill absolut träffa dem snart igen.

Tog en hel del fantastiska bilder på allt bus som jag såklart vill dela med mig så enjoy:



De va allt för mig! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar