tisdag 25 oktober 2011

Gårdagen i repris nästan!

Idag har jag i stort sätt haft en likadan dag som igår. Jag å Lucas var uppe tidigt som vanligt, åt frukost och stack iväg för att lämna lillen på dagis. Sen var jag på praktiken å allt var som det brukar, dock höll jag i en aktivitet idag så det var väl en skillnad. När jag sluta och hämtat Lucas så kom Matilda ner en stund och lämna delar av en bokhylla till mig. Hon klara ju inte att ta alla delar på en gång! Sen har det varit mycket mys och bus med Lucas och farmor Barbro har även varit på besök idag. Hon hade köpt en overall till Lucas, men tyvärr var den lite förstår så vi måste åka och byta den till en storlek mindre. Annars var den super snygg.

Sen ikväll så har jag bara tagit det lugnt, Charlie är iväg och spelar med en grupp vänner och var därför bara hemma ca 15 min idag. Så det är ganska tråkigt då han kommer hem vid sju ungefär, varje dag!! Så känner mig lite ensam här hemma utan honom. Men det är ju bara tre dagar till så får väl se det så. Nu kollar jag på outsiders i väntan på Desperate Housewives! Ska bli spännande idag. Dock är jag egentligen SUPER TRÖTT, men jag får sova när jag blir gammal haha. Lucas somnade i soffan för ett tag sedan så jag har egen tid!


Mina föräldrar skulle komma med en hylla ikväll också, men jag har inte hört något från dem så får se om dem dyker upp! Nä, nu måste jag sluta! Desperata börjar snart!
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar