söndag 16 oktober 2011

Busfabriken, Väla och besök!

Igår lördag så var vi på Busfabriken. Alltid lika roligt att vara där och man vill bara ta bild på Lucas varje minut för att han har så himla roligt där :D Dock mådde jag fortfarande inte så bra från fredagen då jag hade haft riktigt ont i magen nästan hela dagen. Så i början klara jag knappt av att leka alls. Så jag tänkte att då sätter jag mig och äter lite mat, och efter maten mådde jag bättre men ändå inte helt okej. Jag orkade iaf leka en del med honom då! Efter vi varit där ett tag så kom kompisar till Charlie och deras barn och vi lekte en del med dem innan vi hade varit där i 3 timmar och var tvungna och gå hem. På vägen hem hoppade Charlie och Lucas av vid Fenix kampsports lokal för att träffa Marcus och leka med honom!! Själv åkte jag hem då jag kände mig seg och smått klen. Så jag åkte hem och kollade på film och bara njöt.




När dem kom hem sen runt 17-18 tiden så gjorde vi mat och åt, samtidigt som vi kolla tv. Sen kolla vi på nästa avsnitt av nya 2 ½ män som var lika bra denna gången!

Idag så har jag varit tillsammans med Becca och jag har bland annat fått se lägenheten hon bor i tillsammans med Emil nu. Dock ska de snart flytta ut till hus och det var otroligt fint ställe de skulle flytta till. Kommer dock inte ha lika lätt att ta oss till dem, men det gör inget! Får väl sno ett av rummen när vi är där hehe!! Vi hitta iaf massa skoj på Väla och vi hann även med att äta. Jag åt på The american steakhouse som var jätte gott och Becca åt grekiskt! Just nu är jag jätte intresserad av inredning och vi kollade bla på Bolagret och där hitta jag en jätte gul sopptunna som jag bara inte kunde motstå!! Så nu har jag kastat ut den fula blå som var i sönder :D Skönt! Jag handla också 4 olika nagellack då jag äntligen kommit fram till att jag gillar att ha nagellack! Så just nu har jag silvrigt på mig :D
Min gula sopptunna ser tyvärr inte så jätte gul ut på bilden:

Sen ikväll har mina föräldrar varit här på besök. De var snälla nog att hämta upp mig och Becca på Väla också då de ändå var i närheten. Väl här hemma gick jag å mamma och handla lite snabbt sen så upp till Charlie och Lucas. Mamma å pappa hade köpt en toa sist åt Lucas så han kan kissa på stora toaletten om han vill vilket var jätte kul, sen fick vi även äppel från deras trädgård och en jätte fin ljuslykta! Så absolut inte en dålig kväll. Själv hade jag köpt lite till mina favoriter också. Strumpor till Charlie, en försenad fars dag present till pappa som var ett te med smaken äppelpaj med vaniljsås :D sen fick Lucas lite mer duplo då jag hitta en billigt litet paket som jag tyckte han skulle ha! Köpte även en del annat till mig själv.


Imorgon är det dags att påbörja näst sista veckan på praktiken och jag verkligen LÄNGTAR till slutet då jag är så TRÖTT på allt vad heter förskola just nu. Hade jag kunnat så hade jag skolkat resten av veckan haha, men det går ju inte! Så lite till sen är det inte långt kvar tills jag slipper det. Har nu på senare dagar funderat på om jag skulle gå och lära mig att designa egna inredningsgrejer. Om det finns någon kurs eller hur man nu gör! Är även sugen på att testa på att göra egna skor. En kurs kanske i detta! Om möjligt! Någon som känner till något sånt? Skriv gärna till mig då! Nä, nu ska jag kolla klart på PAN AM som börjat på tv ikväll! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar