söndag 2 oktober 2011

Födelsedagskalas - Prinsess tema!

Idag har vi firat min födelsedag här hemma! Jag har haft massor med vänner och släktingar på besök och det har varit underbart mysigt!! Massa snack och så med alla och underbart god tårta!! Snyggt och fint har vi haft det här hemma också, fast vi precis haft kalas. Avslutade även kvällen med thai mat tillsammans med mina föräldrar och det var underbart gott. Under tiden vi åt så sov Lucas, han hade inte sovit innan idag så han var ju super trött, men sen kom han upp lagom tills vi ätit klart och var gnällig så klart eftersom han var trött. Nu har han somnat i soffan igen och jag ska bära in honom i hans säng.

Innan gästerna kom duka jag upp med vårt lilla kalas, ser ni prinsess temat?
Jag och älsklingen:
Gäster:
Äppel fika med Lucas:
Mums vad gott:
My och Magda, dock blev bilden tyvärr lite mörk, men de är fina ändå:
Lucas med favorit morfar:
Dags att äta tårta:
och blåsa ut ljus:
Lilla Tino var också med så klart, han fick också smaka tårta:
Lucas gick runt och sköt alla mellan varven:
Morfar och Lucas skjuter varandra:
Close combat:
Mina fina presenter och kort
(Fin glasflaska, presentkort på HM och fina födelsedags kort)
tidigare i veckan har jag även fått kläder och overlock symaskin:

Imorgon är det dags för min praktik igen, fast imorgon blir det att börja senare och sluta senare för att jag ska vara med på ett möte med en förälder och prata om hur det gått för deras barn efter inskolning på förskolan!! Så det ska bli spännande! Även om jag egentligen INTE ALLS vill!! Nä, nu kallar sängen faktiskt på mig! Tro det eller ej! Ha de bra så hörs vi!! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Sv: Mjo han fick medicin men han bara kräker utav den, ger via medicin spruta :(
    Tycker de kunde finnas i stolpilla.. eller som smälter i mun då han ändå stoppar allt han inte får i mun ;) Han har ev reagerat på sin egen feber (märkligt tycker jag) eller så har han ätit kattmat (igen) och reagerat på det.

    Ni ser ut att haft de mysigt :)
    Grattis i efterskott om jag inte redan sagt grattis :))

    Var tårtorna lika goda som de ser ut?

    SvaraRadera