torsdag 13 oktober 2011

Lucas dag utan tvekan!

Idag så har jag haft praktik som vanligt och allt har gått bra. Sen när jag kom hem tog jag med mig Lucas ner till Lindex och handlade lite nya kläder! Det gick på några hundra ska jag säga, men det var han värd. Jag hade turen att jag lyckades köpa massa kläder som dem packat upp IDAG! Så jag har det absolut senaste nu hehe! Efter det så gick vi iaf till ett lekställe de gjort åt barnen nu på söderpunkten så Lucas fick köra bil!! Alltså en söt liten bil med gas på som han försökte köra runt i! Gick dock bäst när jag gasa och styrde till honom, men det tyckte han ju så klart inte var lika roligt. Men kul hade han och varje åktur kostade 10kr så det gick en del pengar där också!! Men det var han värd.

Lucas på en av alla bilarna som fanns:

Inte nog med det utan när vi kom hem så bestämde sig Charlie för att de skulle bege sig till BR för att kolla Duplo och riddar grejer till Lucas. När de kom hem hade Charlie köpt Duplo till honom och sen hade Lucas fått välja en grej själv och det visade sig vara 10 skit coola bilar i lite större storlek!! Så snacka om att vi hade en nöjd son nu ikväll. Han fick dessutom bada med pappa i en 30 minuter och somna i mitt knä! Så bättre än så kan man väl inte ha det!

Alla hans nya tio bilar:
Lucas och Charlie med duplon:

Min sötaste:
Bus med bilarna:


Nu har jag iaf varit duktig och planerat klart inför imorgon när jag ska hålla i fredags samlingen och har nu tänkt att jag ska se desperata hemmafruar som jag missa i Tisdags dåligt nog. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. haha ja det var verkligen Lucas dag :) Men såklart är han värd det!! Så söta bilder.
    Angående din fråga så ja, jag fotade med min iPhone. Saknar er också! Puss

    SvaraRadera