lördag 8 oktober 2011

Tjejkväll tema SATC

Ikväll ska Magda och My komma hit på tjejkväll. Vi träffas ju en gång per månad hemma hos varandra och har hel coola och sköna kvällar med varandra. Så ikväll är det iaf min tur och jag har tema Sex and the City!! Vi alla anser oss vara olika typer i Sex and the City! Jag är Carrie, My är Samantha och Magda är Charlotte! (tror det var detta vi kom fram till när vi prata om det iaf) Men vem vet, efter ikväll kanske vi har kommit fram till att vi är andra karaktärer haha! Kul som tusan ska det bli iaf coh för att inte avslöja för mycket så säger jag helt enkelt att ni får kolla in imorgon igen när jag har uppdaterat min blogg om hur vi hade det!!!



Så nu ska jag fixa lite här hemma, tjejerna kommer om 3 timmar och jag ska fixa maten, lägenheten och mig själv ;) Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar