onsdag 26 oktober 2011

Make up store!!

Idag så har jag som vanmigt varit på praktiken men slutade tidigt idag. Så stack hem å hann vara hemma minsg 35min innan jag var tvungen att hämta Lucas! Under den tiden började jag små möblera om i vardagsrummet och när vi kom hem fortsatte jag :) Jätte kul och nu ser det helt annorlunda ut. Har dock två vita vitrinskåp som jag försöker bli av med nu eftersom jag har två nya skåp eller rättare sagt bokhyllor :)

Efter min renovering så kom pappa hit! Han skulle nämligen ta hand om Lucas medan jag hängde med till en litenmyskväll på make up store. Det lustiga är att jag nästan aldrig varit i den affären då jag tycker den är dyr!!! Men nu var vi där för att få veta en massa om produkterna få tips på hur man sminkar sig och få sminka oss!! Jag blev vår provdocka som hon visa allt på och det blev jätte snyggt. Hon gjorde som Cruella Deville och tog hälften hälften.






Alltså hon måla på två olika sätt på varje halva av ansiktet :) coolt blev de iaf. När vi fått testa å ha oss då kunde man få köpa produkter, å jag kom hem med foundation (första ggn jag äger drt - kommer användas vid fest tillfälle. Om ens det haha) sen en produkt de var kända för som hjälper ta bort allt "småfel" man vill ha bort från ansiktet å den fick jag inte lämna affären utan av mamma så den inhandlades också en pensel till de :)










Sen åkte vi alla hem. Med på detta äventyr var ju då mamma, Becca, Lisa, Elisabeth och hennes mans dotter Cassandra. Trevlig är denna tös iaf och såklart alla andrs :) mysig grej att göra en onsdagkväll så där! Nu är jag dock hemma igen! Har fått mat åmse Greys och ligger nu till sängs med sovande man :) Lucas sovee inne i sitt rum :) nä, Ha de bra nu! Så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar