onsdag 19 oktober 2011

Inredning

Mitt största intresse är inredning! Jag har aldrig skrivit om det direkt innan men många av er som känner mig väl vet detta! Tyvärr syns det inte riktigt på vår lägenhet än! Men är man småbarnsförälder där båda föräldrarna studerar så har man inte direkt råd med det man vill i möbel väg direkt! Men allt eftersom så inreder jag med nya grejer å kastar ut gammalt :)

(bilderna är lånade från google)





Nu på senare dagar iaf så har intresset växt ännu mer å jag har även beställt en bok om att vara inredare! Inredare får man ju kalla sig utan utbildning. Det är inredningsarkitekt man blir om man har utbildning, som Simon och Tomas! Mina idoler!! Iaf så ska jag antagligen nu om någon månad få börja inreda en kompis lägenhet och det ska bli så kul! Hoppas på att resultatet blir riktigt ra så att jag kan skryta till andra och ev kanske jobba med detta en dag i framtiden! Skulle även gärna vilja designa något en vacker dag! En pryl med mitt namn på. Så har ni ideer var inte rädda för att ge tips på saker ni hade behövt! Nä, ligger i sängen nu å ska sova. Praktik imorgon ju! Dock inte varit bra i magen här nu några dagar så hoppas jag orkar hela dagen och jag inte blir sämre!! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Gillar också inredning jättemycket :) Hade varit underbart med en obegränsad budget och kunna inreda sin lägenhet/hus precis hur man ville!!
    Har du någon specifik stil/smak när det gäller inredning?
    Jag gillar en blandning utav unikt, stilrent, romantiskt, vitt med färgklickar, antikt/secondhand, modernt och med asiatiska influenser.
    Skulle också vilja pröva på att "jobba" som inredare, det hade varit så kul :) Om det är din dröm att bli inredningsarkitekt tycker jag att du ska satsa på det!! Puss

    SvaraRadera
  2. haha jag var nära att plugga till inredningsarkitekt efter gymnasiet (i Växjö) men kände efter 3års gymnasie i Båstad så ville jag dra mig neråt igen, ångrar det lite idag faktiskt :-(

    SvaraRadera