fredag 8 oktober 2010

Nu har det gått fyra långa veckor sen jag började på min VFU! Vilket innebär att jag nu är klar! Super skönt men samtidigt kommer jag sakna alla där! Det är verkligen det bästa stället jag varit på och hade jag haft tur så hade jag jobbat där istället! Men vem vet kanske i framtiden hehe! Jag fick iaf godkänt på plats så jag hoppas jag blir godkänd av min besökande lärare från skolan också! Vi får se!

För övrigt så är allt som vanligt här hemma! Lucas mår bra och blir denna månad 11 månader vilket innebär att nästa månad är det dags att fira hans första födelsedag! JIPPI!! Stora planer har jag! Men ska försöka att inte göra det för stort då det inte behövs eftersom han ändå inte kommer minnas den dagen! Men lite ballonger och annat skoj ska det bli!!

För Charlies del så går det bra för honom i skolan och han är flitig och studerar!
Själv har jag gått och blivit sjuk, tror jag har halsfluss kombinerat med förkylning och lite ögoninflammation som inte riktigt vill ge med sig! Inte det roligaste men jag försöker vara uppe och röra på mig fast jag är lite klen nu!!

Har jag tur så ska jag även denna månad följa med min svärmor upp till Falun för att dör hälsa på underbara Magda!! Som väntar barn i mars!! Ska bli super mysigt att träffa henne igen men än är inget bestämt!!

Idag är det fredag vilket innebär fredagsmys! Det är den dagen i veckan vi unnar oss skräpmat! Dagens skräpmat innebär kotletter som Charlie ska göra till snitzlar och potatis i ugn med sås! Följt av lite runda chips för min del och jag skulle gissa att Charlie köper glass till sig! Mums ska det bli iaf! Nu ska jag se på lite Couger Town! Så ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar