lördag 16 oktober 2010

Bella eftermiddag :D

Idag har det varit en mysigt dag! Vi har tagit det lugnt! Jag och Lucas har sovit lite extra tillsammans idag då han var trött och jag är sjuk - förkyld och ögoninflammation eller något sånt! Mina ögon ser inte lika "söta" ut som de brukar! Nä usch hoppas detta kan fixas snart! Har tid hos läkare på torsdag som ska kolla mig. Är rädd att jag har utvecklat en ny allergi till något men vet inte vad det är jag är allergisk mot! Vi trodde för ett tag sen att det var nickel och sen mint. Men vi har inget bevis på att det är något av det!!

För er som inte visste det redan så har jag en grej som heter atopisk allergi som gör att jag kan utveckla allergi mot vad som helst. Än så länge är jag allergisk mot timotej m.fl grässorter, pollen, damm, mögel, katter och röda färgämnen!! Så därför är jag rädd att allt som händer mig nu har med någon allergi att göra!! Men håller tummarna för att det går att "bota" snabbt!!

Annars idag så har mina pojkar varit i Ängelholm och busat och jag har myst här hemma och kollat filmer! Super mysigt! Dock har jag inte haft tid att göra mat åt mig själv hehe så det är väl dags för det nu!!

Nä, ha de bra alla! Ciao Bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar