onsdag 27 oktober 2010

Min och Lucas näst sista ensamma dag!

Idag har varit en annorlunda morgon. Jag och Lucas var uppe halv 8a för då vaknade min lilla pys och då var det frukost som gällde! Vi fixade oss och så som vanligt och när allt var klart var det dags att dra ner till bussen för att hinna med den till min jobb träff. Väl väntandes på bussen kommer jag på att jag glömt min väska med alla pengar och sånt i, så fick skynda upp och ner igen! Väl framme i Råå skulle jag hitta rätt och det tog ett tag, jag fick be om hjälp av en tjej som sprang förbi, men hon hjälpte mig och jag hitta rätt. Väl där så var det mest Lucas jag var tvungen att ha fokus på så långt i kort så bestämde vi att jag skulle komma tillbaka en annan dag utan Lucas för att hon sedan skulle kunna bestämma om jag fick jobbet eller inte!

Sen har dagen varit ganska lugn, jag har varit mycket trött och nu kollar jag på grey för att sedan sova! Så så har min dag varit :D Ha de bra alla och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar