tisdag 26 oktober 2010

Dag 8 med Lucas

Åhh idag är det tisdag och det roliga med tisdagar är att det är desperata hemmafruar på tv! Super mys ikväll för min del! Älsklingen kommer hem runt nio så hoppas på att kunna få sitta för mig själv och kolla på den!

Idag har jag och Lucas myst hela morgonen! Vi vaknade kvart i 8 och när vi kommit upp fick lilleman välling och jag ringde Capio för att få ny tid till läkare. Fick en tid idag 11.45 och det kändes super bra, det enda jag hoppades på var att det var en annan läkare än jag haft sist! Under tiden så lekte Lucas och jag massor och sen somnade Lucas i mitt knä så gick jag och la honom! Han vaknade sedan lite i elva och fick lunch! Sen gav vi oss iväg och var på plats tjugo i! Betalade för läkaren och satte oss och väntade! När läkaren kom var det en ny - så skönt! Han var jätte duktig och frågade massor och kollade min journal noga och sånt bra! Sen kom han fram till att jag skulle sluta med ögonsalvan och få en ny salva med hydrokortison för runt ögonen! Så just nu går jag och smörjer in mig runt ögonen då och då med denna och hoppas på en förbättring!

Imorgon är det dags för min jobb träff som jag nu kallar den. Ska ut till en förskola och träffa kvinnan som ringde mig och undra om jag ville jobba hos dem! Så ska vara på plats kl tio imorgon och hoppas jag hittar haha! Men de ska nog gå bra! Hoppas nu bara dem gillar mig och vill ha mig där! Ska försöka göra så bra intrycks om möjligt!



Nä nu ska ja kolla skånetrafiken för imorgon sen mysa med killen i mitt knä!!!!
Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar