måndag 18 oktober 2010

Dumma öga men bra dag!

Idag gick jag och Lucas upp vid 8a! Lucas fick lite välling och sen kolla vi tv och busa lite! Efter det bestämde jag mig för att vi skulle bada så då gick jag in i sovrummet för att kolla om Charlie hade vaknat så han kunde ta lilla Lucas när vi var klara så jag kunde få tvätta håret och så ifred sen! Å han hade vaknat lite gran så när vi var klara kom han och tog snutten!

Efter det var det frukost som gällde sen efter behövde jag och Lucas sova lite så vi tog en liten tupplur och vaknade sedan och fick veta att Charlies familj hade tänkt komma på besök med bagels från House of bagels - mums!! Men det var först vid halv fem de skulle komma så tills dess så lekte jag och Lucas massor medan Charlie hade Marcus på besök och de spelade bloodbowl (eller vad det nu heter)!! Sen kom Matilda också och vi kolla tv och drack te så klart! Mycket mysigt! Sen när dem gick så kom Brithen:arna och då blev det mat följt med kaffe och lite prinsesstårta för att fira Barbro som fyllde år 46 idag tror jag det var!! Sen skulle dem iväg för att se Hannie sjunga och Charlie hängde med då han ska sova i Ängelholm ikväll för han ska till Tylösand imorgon med sin skola! Så från och med imorgon fram till fredag nästa vecka ska han vara i skolan! Så om någon vill hitta på något kan man alltid höra av sig!!

Bjuder på lite bilder här nere:

Här ser ni Lucas med hans skrämmande Halloween "kostym"!

Här har ni älsklingen i vagnen på ett fika ställe!

Så här såg mitt öga ut imorse! Inte så värst mysigt! Tror som sagt att mitt öga inte mår så bra!
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar