tisdag 19 oktober 2010

Min och Lucas mys dag


Idag har jag och Lucas haft vår första ensamma dag! Vi har myst och ätit frukost, sen har vi tagit en gå runda ner till lekplatsen där vi gungat. Dock började vi med att gunga på hemmaplan men tog en längre promenad! När det gick lite långsamt för lilleman att gå så bar jag honom så har fått in en del träning idag i barn bärande hehe. Super mysigt var det att försöka få Lucas att gå, men det går inte lika bra att gå i skor så klart som det gör för honom att gå barfota här hemma.

När vi var ute så kände jag ju så klart att jag var tvungen att filma hans försök till att gå! Så bjuder nedan på en liten film ifrån vår promenad. Har bestämt att jag och Lucas ska ta minst en promenad varje dag - dock blir det ju inte så att Lucas får gå varje dag! Men jag ska gå iaf! Vi får väl gå och mata ankorna, gå till olika lekplatsen och mysa på en filt i skogen! Ja vi får se vad vi kan hitta på!

Nu ikväll så har vi tagit en tupplur för Lucas var så trött så det var lika bra att vila med honom om man ska orka med honom haha!! Nu håller snutten på att springa runder i vardagsrummet och busa och jag ska påbörja min kvällsmat!! Saknar så klart min Älskling som är iväg! Kommer bli tråkigt att sova ännu en natt utan honom! Älskar dig Charlie! Längtar tills du kommer hem!

Nä, ha de bra allihop! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar