söndag 24 oktober 2010

Min ensamma dag!

Idag så har Lucas varit hos farmor och farfar! Vi började dock morgonen tillsammans och jag hann diska och så innan dem kom och hämtade honom! När dem sen hade åkt så började jag mitt letande efter att hitta vad det kan vara som orsakar mina ögon till att bli som dem blir och nu tror jag att det faktiskt är mögelallergi då jag idag hittade mögel i fönsterkarmen i vårt sovrum vilket inte är så bra! Så hoppas på att hitta något som hjälper mig att bli av med detta nu! Ska ringa till Capio igen och få ny tid så att jag kan bli av med detta men ska även besöka apoteket imorgon för att se vad dem säger om mina ögon eller ja DocMorris ska jag besöka då jag tycker dem är snäppet bättre än vanliga apoteket!! Deras personal tycker jag bryr sig mer om en! Så så ser det ut! Nu ikväll så har ju Charlie kommit hem och vi har flyttat ut ur vårt gamla rum och in i Lucas rum!

Under flytten kom jag även fram till att vi lika bra kunde bo kvar där så kan vi göra om det stora sovrummet till Lucas lekrum! Kommer bli super bra! Han lär ju ändå "bo" i det rummet tills han blir mycket äldre så lika bra att han får det stora!! Sen gjorde vi mat tillsammans och nu har vi båda tagit vars en kopp te och kollat på Anastasia så nu ska vi sova i vårt "nya" rum!



Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar