torsdag 21 oktober 2010

Mot doktorn

Idag ska jag äntligen till doktorn! Vad skönt! Hoppas bara han/hon har något bra att komma med! För nu räcker det verkligen! Jag haft säkert haft problem med mina ögon nu i en månad pga kliande, röda, svullna ögon med klet i!! Inte alls roligt!! När jag duschar och jag får vatten i ögonen ja då svullnar ögonen och börjar klia och det känns precis som att jag har ton av grus i ögonen! Super duper jobbigt är det!!!! Nä, läkaren får fan hitta vad som är fel idag annars blir jag ledsen!!

Så håll tummarna för mig idag vid 15.30! För då ska jag vara på plats!! Ha de bra tills dess! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Tack så mkt vännen.
    Jag känner oxå att om jag ber folk låta mig vara ifred och lämna min familj i fred så borde väl folk fatta & förstå att jag menar vad jag skriver haha. Tack för dit fina stöd iaf. Det betyder mkt för mig :) Speciellt eftersom att jag har blivit nertrampad i skiten och få stå emot jätte mkt skit nu den senaste tiden :(

    Kramisar <3

    SvaraRadera