söndag 24 oktober 2010

Gårdagen!!

Igår var en super duper bra dag! Hade ett långt samtal med mamma i telefon och sen så mös jag med lilleman hela dagen! Skulle egentligen till Kristianstad som många vet, men det blev inte av! När Charlie väl kom hem var klockan 6 och vi bestämde att vi skulle mötas vid affären då vi hade lite att handla hem! Vi bestämde samtidigt att vi skulle äta lite tacos liknande mat. Så vi köpte hem ingredienser till det och började laga mat så fort vi kom hem! Mitt i matlagningen knacka de på dörren och vi tänkte vem fasen är det som kommer nu. Charlie gick och öppnade och allt jag hörde var: Hej vad gör ni här, Välkomna in!! Så då gick jag ut med Lucas och kollade vem det var! Det visade sig vara Ann och Burre som kom på spontan besök!! Super trevligt! Som tur var hade vi mat så det räckte till oss alla. Dock behövde killarna gå och handla lite som vi glömt, plus att Charlie tog med Burre till Pistaschia! Men sen var det dags för mat! Undertiden dem var borta så påbörjade jag att göra deg till kanelsnäckor så när vi hade ätit färdigt så gjorde Charlie klart dem och sen kolla vi på senaste Smallville avsnittet tillsammans! Super mysigt var det! Hoppas dem kommer på spontan besök fler gånger!! Efter dem gått hem så gick vi och la oss direkt! Super skönt! Så det var verkligen en toppen dag! Tack!!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar