lördag 23 oktober 2010

Dag 4 å 5 med Lucas

Igår glömde jag bort att skriva dagens händelser! Charlie kom nämligen hem redan vid tre för han mådde så dåligt så hans lärare hade skickat hem honom! Så tog hand om honom lite och den lille killen!! Dagen var lugn och vi såg Planet 51 som var mycket söt faktiskt! Handlar om Aliens på en annan planet där en människa landar och dem tycker då att det är dem som är människorna och människan som är en alien! HAHA skoj film! Animerad är den! Så har ni inte sett den kan ni göra de!! Om ni vill!!

Annars så fick jag hem min maskerad dräkt igår - som visade sig vara för liten!! Den blev som en magtröja på mig! Den var så inte gjord för en lång person! Skulle någon ha den på sig så skulle man fan vara minst 10 cm kortare! Blä så arg jag blev!! Utkastade pengar!!!!!!! Får sälja den på tradera typ nästa år när det är dags för alla att köpa maskerad dräkt igen!! Så just nu vet jag inte vad jag ska vara nästa vecka på Halloween men hoppas jag hittar något tills dess! Kanske ska gå till buttericks typ dagen innan och hoppas dem har rea eller något! Ja, vi får se!

Idag har vi inte gjort mycket iaf! Jag är arg på mina ögon som vanligt men även arg på dumma skånetrafiken som ALLTID väljer dumma tillfällen att renovera sina jävla tågspår!! Jag skulle egentligen till Kristianstad idag men det blev inställt då resan hade tagit minst 2 timmar och jag hade fått åka tre olika tåg dit! Nä vet du vad!! Dumma dem säger jag bara!
Annars så kommer dagen bli lugn! Charlie är i skolan idag igen och mådde bättre idag sa han så får hoppas på det! Han ska vara i skolan tills fredag så tråkigt om han skulle missa något!!

Nä, nu måste jag ha mat i magen! Men vi hörs! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar