torsdag 21 oktober 2010

Dag nr 3 med Lucas :D

Jaha då var man hos doktorn idag! Fick vänta i 30 minuter sen kom läkaren kolla på mig i en minut och gav mig en ny salva till ögonen som jag ska ta 6ggr/dag tills jag har två symptomfria dagar!! Usch! Ja, vi får hoppas att det försvinner snart då!!

Annars har det varit en lugn dag - Matilda ställde upp och vaktade Lucas medan jag vänta på läkaren idag så det var nice, dem lekte inne på öppna förskolan undertiden, sen följde hon hem till mig och drack te och åt kaka! Efter de kom Charlie hem och Matilda gick och då fick Charlie lite massage och sen bestämde vi oss för att beställa pizza/hamburgare så nu ikväll har vi myst med det och sen ätit lite godis!!

Lucas fick välling när vi åt mat och däckade i drickandet haha så nu sover han!! Nä nu ska jag mysa lite med Charlie innan han lägger sig!

Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar