måndag 27 september 2010

Helgen och födelsedag!

I helgen så hade jag mina föräldrar och min underbara syster och hennes underbara Andy på besök för årets Cookie Battle!! Förra året var vi fler men de andra kunde inte komma i år vilket var synd! Men det man gör iaf är att man äter av allas bakelser eller tårtor eller vad de nu har gjort, sen ger man dem betyg från 1-5 på konsistens, smak, utseende och helhet. Sen sammanfattar man de poängen och där han man vilka poäng den bakelsen fick av en. Så när detta var klart så sammanfatta jag allas poäng på varje bakelse och mina föräldrar fick 81 poäng, jag fick 90 och Anna & Andy fick 93 så detta året vann A&A för andra gången i rad!! Något jag och Anna bestämde detta året var att vi ska skaffa en brödkavel där vi varje år skriver in de namn som vunnit det året! För att verkligen göra detta till en egen riktigt mys tävling! Förra året hade vi dock 10 bakelser/tårtor/kakor! Så i år var det lite lättare!! Förra året gjorde vissa många kakor (jag gjorde tex ingen förra året då det var så många redan)!!

Sen var det mest mys för mig och Lucas i resten av helgen då Charlie ju är i skolan hela dagarna nu! Han började i onsdags och slutar på nu på fredag! Så under denna tiden så bor vi hos Charlies föräldrar för att det gör det lättare för oss att få passning till lilleman då det är hans föräldrar och mormor som passar vår lilla älskling!

Sen idag så är det faktiskt min födelsedag, hela 23 år gammal blir jag!! Usch snart börjar det ju gå utför haha!! Nä, men det är kul att fylla år igen!! Ska om ett tag träffa mina föräldrar för att ge oss ut på shopping tur, sen är det ännu ett firande hemma hos mina svärföräldrar så det blir nog en toppen dag! Sen ska jag även få en present av älsklingen när jag träffar honom sen ikväll! Mysigt!!

Så det var väl senaste nytt! Ska lägga in bilder också som jag bilvit dålig på men nu när jag flyttat datorn fram och tillbaka från Ängelholm så blir det tyvärr så!! Men vi hörs! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar