måndag 25 oktober 2010

Måndag och bara 3 dagar kvar!

Då var det måndag och Charlie ska bara vara i skolan tills på Torsdag så nu är det bara tre dagar kvar! Vad det gäller min och Lucas dag idag så sov Lucas borta inatt hos farmor och farfar då dem ville se på en hockey match igår och då hade de kört hem Lucas ganska sent så han fick sova över. Det gjorde inte mig och Charlie något för vi fick chans att mysa bara vi två! Inte ofta vi kan det eller får lov av Lucas innan han ska blanda sig haha!!

Nä, idag kom Lucas hem vid halv nio ungefär och då fick han välling och vi mös en stund tills Lucas blev trött och vi gick och la oss igen! Någon timme senare vaknade Lucas och då var det bara att gå upp och busa vidare!! Skönt med lite extra sömn iaf då jag sovit lite sådär inatt. Tänker mycket på mina dumma ögon nuförtiden!! Gillar inte alls att jag inte mår som vanligt! Men ska ringa till Capio igen imorgon för akut tid!! De får fan kolla ordentligt på mina ögon nu! Så de så!! När vi varit uppe ett tag och hade ätit och sånt bra så gav vi oss iväg till min praktik plats jag var på innan för att jag skulle lämna pengar för lunchen jag ätit där! Var kul att se alla igen men samtidigt är jag glad över att jag är klar där! Nu har jag ju annat att se fram emot som eventuellt jobb och lilleman börja dagis om några månader!

Efter vi varit på min gamla vfu så gav vi oss vidare till DocMorris och jag införskaffa lite vi behövde! Olika tabletter till mig och Charlie och en kräm till under mina ögon! Sånt som förhoppningsvis hjälper en!! Hoppas på att se bättre ut tills onsdag när jag ska till jobb intervjun! Eller vad man nu ska kalla det!!

Efter jag varit på apoteket så kände jag att det var lika bra att gå upp till Capio och berätta om allt och då sa hon att jag skulle ringa för akut tid imorgon kl 8 så, så får det bli!! Vill bli av med detta NU! Jag vet jag klagar mycket om detta men det stör mig varje dag och varje minut av varje dag! Så kämpar för att bli "normal" nu

Resten av dagen var mys och när det närmade sig kvällen så blev Lucas trött och somna på mig, la han i hans säng och han sov ett tag men vakna igen! Nu busar han och Charlie i soffan och jag ska ta mig en kopp te! Har börjat en diet där jag inte äter efter kl 17 så hoppas det hjälper! Har hört personer som går ner ett halvt kilo per dag genom att göra så! Så hoppas hoppas!

Nä ha de bra så hörs vi Ciao Bella




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar