måndag 11 oktober 2010

Min underbara sötnos!

Jag vet att denna är gammal nu och att dem flesta av oss säkert hört denna redan men jag bara älskar denna låten och måste dela med mig! Så lyssna igen om ni redan hört den eller lyssna för första gången om det skulle vara så att ni inte hört den förr!!


Idag ska vi nog ta en runda till ankorna för att mata dem med överblivet bröd! Funderade då även på om vi skulle ta med filt och lite varmt te och ta en fika ute i skogen! Men vi får se hur dagen formar sig!!

Känns som en bra dag idag iaf och jag tycker jag känner mig friskare idag än vad jag gjort de senaste dagarna då jag som vissa nog inte vet haft bihålsinflammation, nästäppa, ögoninflammation och lite sånt gott!! Bihålsinflammationen är på väg bort nu iaf men ögat klyddar lite än och täppt i näsan/rinnande näsa har jag än!! Inte kul!!

Nä, ha de bra alla så hörs vi! Ciao Bella


1 kommentar:

  1. Ja, jag betalar för en mcfly sida. Genom att bli Pioneer (eller hur det nu stavas) så får man tillgång till deras låtar osv innan dem släpps. T.ex. ska vi få chans att lyssna på deras album innan det släpps =)

    SvaraRadera