fredag 29 oktober 2010

MYS med hela familjen!

Idag har vi haft mys efter mys efter mys! Dagen började innan 8 när Lucas vaknade och vi satte igång tv och kolla - i SÄNGEN! Sen var det upp, göra frukost och klä oss då vi skulle på besök hos en förskola vi hoppas Lucas kommer in på!! Jätte mysigt var där och ännu mysigare än vi trodde! Så det kändes verkligen toppen! Efter det for vi hem igen och satte oss i soffan var på jag satte mig och plugga lite. Då somnade lilla Lucas och Charlie gick in och la honom och sig själv då han nog också kände att han behövde vila lite extra

När dem vaknade igen så var jag typ klar med det jag hade tänkt för dagen och det kändes skönt! Imorgon kanske jag ska hinna med lite till med det får vi se. Imorgon är det ju även dags för Halloween fest som jag tror kommer bli super kul!! Lucas ska till sin bajs moster i Malmö och spendera natten där!! Super kul ska de bli!

Just nu är iaf Charlie iväg på Vampyrlajv där han spelar något hemskt monster som bor i kloakerna iaf! Så hoppas det går bra för honom och att han vinner! Jag vet ju inte exakt hur det går till där borta! Snart ska jag iaf se film. Har ännu inte sett race to witch mountain! Så ska göra det ikväll och äta choklad! Lucas han somna i min famn innan så han ligger just nu i soffan och sover lite!


Nä för övrigt så har Lucas fått bada lite i dag med en jätte anka han fick av Matilda igår! Det tyckte han var kul iaf! Så nu för att avsluta så vill jag bara säga att nu ska jag mysa!!
Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar