torsdag 28 oktober 2010

Min och Lucas sista ensamma dag!

Idag va min och Lucas sista ensamma dag! Vi har idag myst och lekt med Matilda! Hon kom dock hit efter det att Charlie kommit hem från skolan men när hon kom så gick Charlie och mötte Marcus och Ingemar på Cafe Bagels!! Eller house of Bagels som vi ofta kallar dem!

När jag och Matilda lekt en del här hemma och bla fixat lite med halloween klädsel tills lördag så kom vi fram till att vi skulle gå ner till pojkarna så vi tre (ja Lucas också ju) begav oss ner dit och därifrån begav vi oss alla vidare in till stan. Ingemar skulle köpa lite kläder men jag och Matilda fastnade inne på Buttricks för att fullfölja våra planer om maskeraden! Den blev helt enastående lysande och jag tror vi blir riktigt snygga tills lördag :D Ja, när vi är färdig sminkade och påklädda (fast vi är ganska snygga utan det också hihi)!! Nä, sen på kvällen så bestämde jag och Charlie oss för att vi skulle hyra film! Så det blev filmen Old Dogs som faktiskt var riktigt bra och rolig! Skattade mycket under filmen och Lucas han somnade i början av filmen så det blev riktigt mycket mys för vår del! Nä, nu är det dags att gå och nanna kudden! Så ha de bra alla så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar