torsdag 19 januari 2012

Jobb & plugg

Igår var jag på jobb igen och dagen erbjöd först en föreläsning på Olympiaskolans aula! Sen efter den så hade jag å Charlotte planering! Vi fick en hel del gjort och jag försökte även planera lite inför nästa vecka.

Idag så har jag haft en tidig morgon! Var uppe innan sex och snabba mig att värma ugnen bara för jag ville ha värmda frukost bullar :) Å det hann jag precis me innan jag var tvungen att dra ner å ta tåget till K-stad. Väl där hadedem ju så klart dubbel bokat vår sal, så vi fick byta sal! När allt väl var klart så började opponeringen och vi gick till försvar!! Allt gick bra men där var lite att ändra! Så efter lektionen satte vi oss i biblan och gjorde klar allt.

När arbetet var inskickat stack vi hemåt å snart landar jag i hbg. Väl där ska ja hämta ut Lucas studsmatta som vi beställt. På tal om Lucas så är han fortfarande sjuk sen i måndags natt och är fortfarande i ängelholm hos gamma å gabbe. Men ikväll ska farmor komma å hämta honom och ta över passningen tills imorgon då vi äntligen får mysa och krama på honom igen! Känns jätte konstigt att ha varit utan honom sen tisdags kväll :( Men jag vet att han har det bra. Nåja, ramlösa nästa!! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar