söndag 29 januari 2012

Gårdagens Lucas mys och dagens bröllopsmässa!!

Igår var jag och Lucas på söderpunkten och hade lite mys, vi var i lekhallen och spelade spel och körde el-bil. Vi passa även på och fika lite med glass och läsk. Detta gjorde vi emellan all tvätt som vi höll på att tvätta så vi var duktiga också :D



Idag så har jag varit på bröllopsmässa med min älskade mamma, där var massa skoj att kolla på och erbjudanden från höger och vänster. Man fick många bar tips och många idéer inför dekorationer till vårt bröllop och att ha med eventuell extra tröja eller skor så man har lättare för att gå, eller kan byta tröja om man blivit svettig eller liknande. Ja, det var iaf jätte kul att vara där och förutom detta så passa jag på att ta modell bilder där. Vill säga modell för en dag bilder (5 för 100kr)!! Så dem kommer hem till mig på tisdag ungefär! Har redan fått se dem i hans kamera så klart å ja gilla dem!! Om inte annat var det en skoj grej :D


Förutom det så fick jag ju bröllopsmagasinet på ÖVER 380 sidor och lite inspiration av dukning ovan till höger. Sen fick jag även visat mamma min klänning som fanns på plats på bröllopsmässan (alltså en likadan).
Efter bröllopsmässan kom jag hem till en sovande Lucas i soffan och en glad Becca som varit barnvakt. Vi satt å snacka i ca 2 timmar innan hon åkte hem och vila lite. Jobbigt å vara barnvakt vet ni, hehe.

Annars idag har jag och Lucas myst och jag har kollat på Once upon a time och håller på att kolla på nya avsnittet av Chuck! Inte dåligt alls. Nä, ni får ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Hoppas att magasinet var uppskattat! :) Du har väl sett att det nya numret är ute nu?

    SvaraRadera