lördag 7 januari 2012

Ikea mys!!

Idag så har jag och Lucas varit på Ikea tillsammans med mina föräldrar. Det var jätte mysigt och jag hitta massa skoj som alltid. Lucas busa massor och han hitta också saker. Tror nog att vi alla hitta något kul. Eller om inte annat blev inspirerade till saker vi vill göra. Eller ändra i våra hem. Vi hann även med mat och fika och jag fick en jätte god fisk med pommes! Super gott. Mina kap idag blev två hyllor till förändringen av Lucas och Charlie's rum, även en stålvajer som vi ska fästa i taket så vi kan dela av Lucas rum i två delar med hjälp av gardiner eller liknade så att det blir "två rum" liksom. Sen köpte jag även en möbel till badrummet då vi inte har någonstans att förvara våra handdukar. Men bild på detta får ni se imorgon för nu är klockan mycket och jag ska joina mina pojkar som ligger och sover! Så Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar