söndag 8 januari 2012

Ny inredning!

Som jag skrev igår så köpte jag ju ny badrumsmöbel igår och här får ni se bild på den. Känns så himla skönt att ha handdukarna samlade nu! Dock är det ju inte mycket plats över nu, men det räcker gott och väl och det man behöver där inne ändå:

Sen köpte jag även fler handtag till våra skåp, så nu är det bara två skåp som saknar handtag!! Så här tjusigt blir det, mycket bättre än innan:

Mina planer för denna dagen var egentligen att fixa lite saker inne i stan, men sen insåg jag att min fina lilla stad har ju knappt en enda affär öppen på söndagar :/ Så de planerna blev inte av. Istället blir det mys här hemma och eventuellt en runda ut sen så att Lucas kan få gunga lite eller så. 

Sen håller jag även på att fixa med lite grejer så som bostadsbidrag och liknande som måste ändras nu när jag börjar jobba ordentligt. Sånt man egentligen inte tänker på. Nä, nu ska jag försöka få lilleman till att vila en stund. Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar