fredag 6 januari 2012

Badanka!!

Idag så har jag och Lucas tillsammans med Becca varit på badhuset och badat. Vi var där i en timme idag då de stängde 13.30 idag så passade det riktigt bra :) Lucas var så jäkla våglig idag. Han både gick runt i poolen själv, hoppade från kanten ner i poolen utan att jag tog emot honom (dock hjälpte jag honom upp) och massa såna saker som gjorde att ens hjärta dunka två gånger för mycket varje gång. Men det var kul att se att han vågade och inte blev rädd när han varit under vatten. Utan bara ville göra det igen. Så ska det vara! Nu ska jag bara fixa ett par uppblåsbara ärm ringar till honom så jag i alla fall inte behöver vara lika rädd :)
Nä, min lilleman börjar verkligen bli stor. 

När vi sedan kom hem hit så blev det glasspinne till Lucas och en skål glass till mig. Sen har Lucas kollat på "In the night garden" i ca en timme och nu byta vi till Alfons som han också älskar. Själv fixar jag lite med grejer. 

Nä, ni får ha de bra. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar