söndag 15 januari 2012

Söndag!

Då var söndagen förbi och jag har idag städat hela lägenheten och tagit bort julsakerna, så nu ser vårt hem mer vanligt vardagligt ut igen. Sen har jag kollat på mini serien neverland som var jätte bra. Dock kändes det synd att det bara var två delar och sen slut. Dock var varje del på ungefär två timmar. Sen hoppa jag in i duschen för jag skulle göra mig klar och hämta Lucas hos mormor å morfar, men då hann pappa ringa mig innan och säga att dem lämna. Så då slapp jag en jobbig Lucas på tåget. Skönt! När dem kom så satt vi och fika och snacka massor så det var riktigt trevligt. Imorgon börjar ännu en vecka på jobb och jag ser fram emot det. Ska bli kul och se hur det blir. Snart är det dock dags att lägga sig! Lucas behöver komma i säng och vill inte sova just nu. 
Nä, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar