tisdag 3 januari 2012

Gårdagen, pippisar och bröllops planering!

 Igår så var ju jag och Charlie iväg i Bruces skog och gick en nästan 2 timmes lång runda med mina föräldrar. Det var jätte mysigt och mycket att titta på, fin natur m.m. När vi var där tog jag så klart en del bilder som jag delar med mig av nedan:


Efter rundan där så for vi hemåt och var på plats lagom för att ta emot Lucas som kom hem från besök hos farmor och farfar. Sen var det mys resten av kvällen och Lucas tillsammans med Charlie var även inne hos grannarna och lekte, vill säga att Lucas lekte med Johannes och Charlie med Robin. Lucas somnade gott sen och det gjorde även jag men några timmar senare, hehe. 
Idag så har jag haft fåglarna ute på motion och även försökt vänja dem vid min hand. Båda ville snällt sitta hos mig några stunder idag innan de flög vidare. Det dumma med dem är att de inte vet att jag faktiskt vill dem väl. Men så är det och vara en liten fågel antar jag. Lyckades få några fina bilder på dem också:


Jag har även letat efter fotograf till vårt bröllop idag. Men det är helt sjukt vad dyrt det är att beställa en proffesionell fotograf. Nog för att de tar fina bilder men kom igen liksom. Så jakten är fortfarande igång och jag hoppas att ett billigare alternativ dyker upp snart! Så vet ni någon som är bra på bröllopsbilder eller liknande så hör av dig. Kanske är DU det ;) 

För övrigt så har jag fortfarande inte hittat min bröllopsklänning och det börjar kännas lite illa nu eftersom vissa klänningar har beställningstid på 6 månader :S Så kris om jag inte hittar en snart!!! Finns ett ställe här i Helsingborg som jag vill till, men vet inte riktigt vart det ligger och om jag eventuellt behöver bil ut dit :/ Så då har jag ännu ett problem, plus att jag vet att min (vad jag tror är min dröm klänning) finns i denna affär!! Vad göra vad göra?!?!?! Nä, planeringen fortsätter och det ska bli så jäkla kul att om några månader få fira min speciella dag!

Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Anlita en kompis med bra kamera som ni vet kan ta bra bilder! Och betala kompisen en bra summa för jobbet! Blir säkert billigare än att anlita en professionell fotograf ändå.

    SvaraRadera