torsdag 5 januari 2012

Ett litet besök i Ängelholm

Idag har jag varit i lilla Ängelholm och besökt Magdalena. Jag har varit där nästan hela dagen och det har varit jätte mysigt. Vi har snackat massa skit och varit en liten sekund i stan som vi trodde hade öppet men som hade stängt redan kl 16. Nåja, vi får kolla in affärerna en annan gång :)

Aneek gjorde även jätte god mat till oss och vi snacka om våra jobb som vi båda börjar på, på måndag. Verkligen en super mysig mys dag. När jag sedan åkte hem från henne så har jag bara tagit det lugnt, klippt ut en tröja som jag tänker sy till Lucas (när jag har tid över) och ätit god kvällsmat och kollat film. Kärleks film på 3an.

Så tack Magda för en underbart mysig dag :)

Imorgon är Lucas ledig och jag har funderingar på att vi ska dra och bada. Men våra planer ändras alltid så vi får se! Nä, ha de bra så hörs vi. Ciao Bell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar