lördag 14 januari 2012

Tjejdag!

Idag har jag haft My på besök hela dagen! Hon kom runt 11 och stack lite i nio.Super mysigt har vi haft det och vi började dagen med att hitta en bröllopsklänning till mig på aninas nya affär uppe vid stattena!! Super fin är den, men tyvärr får ni ingen bild då den ska hållas hemlig från min blivande man!! Så ni får se bild om 6 månader!! Tills dess har jag fortfarande en hel del att fixa. All dekoration till bröllopet, bröllopsbukett, Charlies kläder och dylikt!!

Efter det så begav vi oss hem till mig där vi tog en god fika med te och glass/godis. Prata massa skit och planera en ev resa till London. Sen till kvällen så beställde vi alla pizza och kollade på Real Steel. Som var riktigt bra, så har du inte sett den så rekommenderar jag den. Efter filmen sjöng vi lite singstar låtar och jag tror att My slog skiten ur mig. Men en tre låtar vann jag på i alla fall :) 

Lucas är idag hos mormor och morfar och efter att varit iväg några timmar fick vi en jätte fin bild: 
Tror definitivt att någon trivs hos sin mormor och morfar!!

Nu sitter jag i soffan och myser medan jag uppdaterar här och kollar på norbit på 5an. Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar