torsdag 26 januari 2012

Vart tog all tid vägen??

Oj, vilken lång dag! Började som vanligt idag å var på jobb halv 8 för att hämta lite madrasser och så för barnen skulle vila idag!! Sen drog allt igång vid 8-9:30! Dagen blev lugn å mysig efter de första två timmarna å alla barn verkade nöjda med läget! Vi var 8 barn idag var av ett barn fortfarande har mamma med på inskolning då han börja i måndags!!

Lunchen kom i bra tid idag och barnen fick sedan vila, alla som skulle sova somna utom ett barn å det ar riktigt bra för första gången :) resten av dagen gick snabbt å vid halv tre ade alla hämtats! Sen plocka vi undan det sista å begav oss! Jag fick skynda ner till Lucas dagis för att hämta honom å sen dra hem! Väl hemma fick Lucas macka å mjölk som han så gärna ville ha och sen låg vi i soffan i ca 40 min innan mormor å morfar kom för att passa Lucas medan jag skulle på apt.

Pappa körde mig bort så ja kom lagom till 17:30 när mötet börja :) allt gick bra å det var intressant, sen hade vi egen planering efteråt! När klockan sedan närma sig nio så var jag äntligen på plats igen! Skönt! Så nu ligger ja utslagen i sängen med sovande L bredvid! Så godnatt gott folk å ha de bra. Ciao Bella

Ps: bild på duktig L ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar