torsdag 2 februari 2012

Inredning - ett rum blir två!!

Jag håller just nu på att fixa med Lucas å Charlies rum. Det ska fixas där inne så det blir som två rum. Jag har redan fixat en massa där inne, men ajg har en hel del kvar! Det sämsta är att allt ska få plats!! Man behöver mycket förvaringsutrymme!! Men längre fram ska jag givetvis visa bilder på före och efter så ni kan se vad som hänt här hemma.

I övrigt denna veckan så har jag bara jobbat å jobbat!! Man har inte så mycket mer tid på kvällen än att umgås med sin familj, fixa mat och sen är det dags att sova igen. I allt vårt halv kaos på jobb (eftersom vi ännu inte är i våra egna lokaler) så försöker vi samsas med annan personal som egentliven använder de lokalerna vi är i nu till annat och emellanåt är det lite jobbigt!! Men inget vi inte klarar av. Jag kan väl säga som så att man verkligen tar 5 tysta och lugna minuter tillvara.

Nä, nu börjar klockan bli mycket och jag öppnar på jobb imorgon! Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken på det rummet. Du måste visa dit projekt och berätta mer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan väl visa någon bild på mitt pågående projekt!!!

      Radera