söndag 6 november 2011

Trött mamma!!

Tyvärr blir det inte av att jag kommer fixa några möbler här hemma. Det har blivit ändrade planer där! Så vi får se hur det blir nu. Bara så trött på allt som har med denna lägenhet att göra. Visst den är bra och man kan göra allt man vill behöva göra i en lägenhet, men jag vill inte bo här längre. Isf skulle jag ha råd att verkligen göra om alla de tusen grejer jag vill göra. Men mest av allt hatar jag att vi inte har den plats vi vill ha. För att denna lägenhet skulle vara bra så skulle vi haft MINST ett rum till, helst två. Längtar tills vi inte sitter i denna situation längre att vi inte kan köpa det vi vill och bo där vi vill. Bara trött på allt nu!!!


Ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Tack för lamptipset! Inte exakt vad jag söker, men ett bra alternativ!
    Hälsningar Linnea

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får tillbaka lust, tid och inspiration till möbelfix.

    Jag förstår precis hur du känner inför din lägenhet. Samma för mig innan vi flyttade. Men ibland behövs det inte så mycket för att det ska kännas nytt och roligt igen. En nymålad byrå, en ny blomma, filt eller kudde. Eller kanske bara en ommöblering. Ibland blir man hemmablind, be någon släktning eller vän om tips. Jag brukar t.ex. byta gardiner och kuddar med min syster.

    Om du fortfarande vill veta hur jag målat mina möbler kommer ett inlägg i veckan. Kan avslöja att det mesta är målat med sprayfärg. ca 1 flaska räckte till hela möbeln (kostnad 50-100kr).

    Skickar extra mycket pep, till "trött mamma"

    SvaraRadera