onsdag 23 november 2011

Foton, plugg, besök & bak!!

Igår plugga jag en del och fixa även 5 intervjuer till vår c-uppsats! Men det var inte allt! Jag lekte även med Lucas och var å shoppa en del julkulor och annat nyttigt som en tomte som ni kan se nedan!

Sen satt jag med ett fotoprogram på mobilen och fixat dessa bilder nedan! Och kollade på greys på 5:an!

APP: A.Vintage
Idag har jag varit utanför klippan och pluggat med Andrine, vi håller just nu på att fixa vårt arbete inför nästa möte på måndag! Även få rätt på de intervjuer vi fått!! Och de vi ska ha, då det varit många som tackat nej och det blir ju inte så bra för vår del.

Sen nu i eftermiddag har jag haft Becca på besök och vi har gjort lussebullar- med Lucas hjälp! Även snackat massa skit och bara umgåtts. Supergoda blev lussekatterna i alla fall och jag var till och med så snäll å fixa några med russin på till Charlie. Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 20 så jag kan få kolla på nästa avsnitt av Grimm. Så nu ska jag förbereda genom att göra en kopp te! 
Ha de bra så hörs vi! Ciao bella

2 kommentarer:

  1. Gott med lussebullar :) De ser goda ut.
    Grimm är skit bra, jag längtar tills i morgon när nästa avsnitt kommer ut :D

    SvaraRadera
  2. Jättefina foton på dig :) vad är det för app?
    Mums...lussebullar är ju så himla gott!! Kram

    SvaraRadera